Den 8. Granada

Drahokamem Andaluzie je Granada, která se nachází na úpatí Sierra Nevada. Název Granada znamená i granátové jablko. Minulost města, jako ostatně většiny měst jižního Španělska je spojena s muslimským osídlením, které zde začínalo v 8 století a skončilo jako poslední muslimský emirát v roce 1492.

Číst dál: Den 8. Granada

Den 7. Cordoba

Dějiny města Cordoba začínají 150 let před naším letopočtem. Ráno jsme to rychle zabalili a vyrazili do 30 km vzdálené Cordoby. Půl hodiny jsme pátrali po místě, kde zaparkovat a nakonec jsme našli spoustu místa u mostu Puente Romana za řekou Guadalquivir.

Číst dál: Den 7. Cordoba

Den 5. Cadiz

Flickr Suite Plugin ERROR! Connection error: - "it was not possible to access the API call: it was returned an unexpected response status 403 Response: {"stat":"fail","code":95,"message":"SSL is required"}"
 Ráno jsme se v kempu rychle sbalili a odjeli asi kilometr k moři na téměř opuštěnou pláž. Bylo sice větrno a pod mrakem, ale snídaně byla s přimhouřenýma očima téměř romantická. Zrovna začínal příliv a atmosféra byla výhodná pro zajímavé fotky. Z pláže jsme vyrazili přímo ke Cadizu. Cadiz je přístavní město, které trčí do moře a svými bílými stavbami připomíná Afriku. Jeho historie začíná už 1000 let před naším letopočtem a největší novodobý rozkvět zažilo město v 19 století.

Číst dál: Den 5. Cadiz

Den 6. Sevilla

escudosevilla3Ráno jsme ocenili blízkost Sevilly, protože jsme na jednom z náměstí byli už kolem 8 hodiny. Snídani jsme odbyli na lavičce a vyrazili k Sevillské katedrále. Bohužel prohlídka byla jen z venku, protože se otevíralo až v 10 hodin. Zamířili jsme tedy k paláci Alcazar. Skoro v každém městě jižního Španělska najdete Alcazar, Alcazabu, Albazine a jiné názvy začínající Al, které jsou pozůstatkem Arabského osídlení.

Číst dál: Den 6. Sevilla

Den 3. Gibraltar - závod

Třetí den byl dnem závodu. Článek o samotném závodě vyšel už zde a zde a zde. Vzhledem k tomu, že závod začínal až v odpoledních hodinách. Tak jsem se nechal přesvědčit k fyzicky nenáročné činnosti jako bylo cestování po poloostrově autem.

Číst dál: Den 3. Gibraltar - závod

Statistika

Návštěvníci
Články
241
Odkazy
Počet zobrazených článků
768712

Dlouhý běh - web jen o běhání