USA 5.den - Los Angeles, Kingman

18.7. Santa Maria

Flickr Suite Plugin ERROR! Connection error: - "it was not possible to access the API call: it was returned an unexpected response status 403 Response: {"stat":"fail","code":95,"message":"SSL is required"}"

Ráno bylo nezvykle vlhko a zima. Poskládali jsme se do auta a vyrazili na kafe do Starbuck. Po snídani jsme nakoupili v obchoďáku zásoby a vyrazili dále po pobřeží k Los Angeles.·Podél pobřeží, kde stále přibývaly pláže jsme postupně projížděli města Santa Barbara, Ventura a Santa Monica. Poslední město si pamatuji jako místo, kde běhali sprinteři jako Carl Lewis. Dopředu jsme se rozhodli, že se nebudeme ve městě andělů zastavovat. Naše cesta se tedy od pobřeží odklonila směrem na známý Sunset Bulvár. Bylo neuvěřitelné jak rychle stoupala teplota poté co jsme opustili pobřeží. Než jsme odjeli z L.A., tak bylo zase našich oblíbených 40°C. Bulvár byl rozhodně zajímavý, ale pochopitelně jsme tohoto z velkoměsta příliš mnoho neviděli.

Číst dál: USA 5.den - Los Angeles, Kingman

USA 4. den - jihozápadní pobřeží

17.7.2010, San Jose

Ráno jsme se probudili v hotelu, který byl tak trochu uprostřed mexikánské čtvrti někde v San Jose. Tím se vysvětlovala příznivá cena noclehu a naštěstí to nemělo vliv na naše auto. Nevím co by říkali v půjčovně, kdyby jsme každý den měnili jedno auto.

Číst dál: USA 4. den - jihozápadní pobřeží

USA 2. den - Giant Forest, Yosemite park

15.7. Lake Success

Po budíčku v 7:30 a snídani jsme vyrazili směrem na západ kolem hor. Přes městečko Lodge Pole jsme se dostali do parku Giant Forest. Bylo to stále vysoko v horách, takže teplota byla přijatelná. Zajímavostí je, že na parkovištích a v kempech jsou vidět kovové boxy na odpadky a také na jídlo. Je to kvůli medvědům a jsou udělány, tak aby je mazaní medvídci nemohli otevřít. Všude jsou varování, že se nemá nechávat jídlo ve stanu a v autě pokud nestojíte o chlupatého návštěvníka.

Číst dál: USA 2. den - Giant Forest, Yosemite park

USA 3. den - Yosemite, San Francisko

16.7. Lake Bas, Yosemity park

Ujeto 920 mil

Cesta od jezera do parku nebyla příliš rychlá, protože opravovali silnici. Vstupné jsme neplatili, protože už v Death Valley jsem koupil permit pro vstup do všech parků.  Silnice neustále stoupala a po projetí jedním tunelem se otevřel fantastický výhled do údolí parku. Téměř všechny projíždějící auta zde zastavovaly a osádky se navzájem fotily u zábradlí silnice. Pravda je, že zde všude, kde byla šance na nějaký výhled, jsou udělaná parkoviště. Yosemite park je kouzelný pro svou přírodu, vodopády okolní hory a také relativně příjemné klima oproti okolním pouštím. Nevýhodou je, že blízkost velkých měst západního pobřeží a jeho atraktivita sem hlavně v létě láká opravdu velké davy lidí. Sehnat ubytování v sezóně je prakticky nutné objednávat v prosinci. Údolí jsme projeli, zašli jsme k vodopádu a osvěžili se v protékající říčce. Potom jsme opustili toto nádherné údolí s přemírou turistů a pokračovali směrem na San Francisko.

Číst dál: USA 3. den - Yosemite, San Francisko

USA 1. den - Lone Pine, Sequoia Forest

14.7.2010 Lone Pine

Noc po závodě Badwater Ultramaraton (1, 2, 3 )jsme vyrazili na výlet po jihozápadě USA. Na nocleh jsme sehnali snad poslední volný pokoj v Lone Pine - nebylo to nic moc, ale klima fungovala.

Číst dál: USA 1. den - Lone Pine, Sequoia Forest

Statistika

Návštěvníci
Články
241
Odkazy
Počet zobrazených článků
768704

Dlouhý běh - web jen o běhání